14 Mart 2013 Perşembe

Aşk

LoveIt Yeniden hoşgeldin yuvana...

9 Mart 2013 Cumartesi

Sevgiliye sorular...

Çok az kaldın hayatımda ve ben çok sıkı tutundum bu sürede sana. Seni sevebilir miydim ? Aşktan, tutkudan kalıcı bir sevgiye geçiş yapabilir miydik ? Sen beni nasıl sevecektin acaba ? Koruyarak, serbest bırakarak, kendine sıkıca sararak, üzerek... Bunlar hep soru olarak kalacak bizde. Biz ? Biz olduk değil mi ? Uyuduk, uyandık biz olduk değil mi ? Anlattığın birileri varsa, biz diye mi bahsettin acaba ? Biz yapamadık dedin mi ? Sigara içiyorum ama gelmeyeceksin diye. Aniden çıkıp gelsende öpmezsin beni. Ve böylece yeniden başlayamaz değil mi ? Görmezsem seni yeniden başlamaz değil mi ? Yeniden şarkı söylemeyiz nasılsa. Aramazsın, yazmazsın ve gelmezsin diye rahatım. Sigara içiyorum. Plan yapıyorum. Yapmayada devam edeceğim. Dualarımda sen olacaksın. Ve ben seni özleyeceğim. İyiyim. M.

Günün sorusu

Bile bile terkettiğini, özlemeye hakkın var mı ?

27 Ocak 2012 Cuma

Aynı anda yapmak istediklerim...yapmaya çalıştıklarım...

Fringe izlemek.
Elişi yapmayı istemek.Yarım kalan projeleri tamamlamaya çalışmak.Keçe kesmek,çuval dikmek,toka yapmak,saç bandı işlemek,örgü örmek vs...
İddaa oynayıp takip etmek.
Web sitesi tasarımı hakkında çalışmak.
Ha bu arada işle ilgili birşeyler yapmak.
Güzel bir film izlemek.
Yemek yapmak ve yemek.
Tatlı,pasta vs yapmak ve yemek.
Once upon a time izlemek.
Türk dizilerini Tv'ye bakmadan dinlemek.
Kitap okumak.
Tüm bunlarla meşgulken aniden koltukta uyuyakalmak ve bundan keyif almak.
Kıyafetleri düzenlemek,fotoğraflarını çekmek ve satışa çıkarmak.
Çamaşır yıkamak,kurutmak,katlamak kaldırmak.
Dağılan mutfağı toplamak.
Boş oturmak,bomboş...

Muhteşem Cuma






Biraz daha sabredelim diyorum bu kış ve soğuklar konusunda çünküüü yaz yaklaşıyor :) Gerçi kışın tadını çıkarmadan yazı hayal edebilir miyiz bilmiyorum ama bu kumsal fotoğrafları belki yardımcı olur.Hepinize iyi haftasonları...

Fotoğraflar creamylife.com dan alınmıştır.

12 Ocak 2011 Çarşamba

Siyah Süt-Elif Şafak


Lohusa değilim.Hamile de değilim.Ama nedense depresyonun çeşitleri bu sıralar dikkatimi çekiyor.Kitap çok akıcı hemen bitti.Kötü bir dönemi yani postnatal depresyonu çoook güzel anlatmış Elif Şafak.Kitapta kendinden parçaları karakter haline getirip bizlere sunmuş.Ben çok keyifli buldum bu açıdan.Çünkü hepimizin içersinde kimbilir kaç karakter yaşıyor,bana bunu düşündürttü.
Bende bu sıralar dönüp zaten içime bakıyorken,kendimle bu kadar başbaşayken karakterleri çıkarabilirim.Dibe bu kadar inmişken,kendi özüne bu kadar yakınken,neler görüyoruz tahlil etmek lazım.En tepedeyken de unutmayalım diye :)
Bu arada güzel bir yaz tatiliydi.

6 Ocak 2011 Perşembe

Ayşegül Aldinç-Ağla

Dün sizin mahallenizden geçiyorken ben
Balkonda sabah keyfi yapıyordun sen
Bir kedi geçti önümden bir tren sesi
Her şey aynıydı şehirde ben değişirken
Sen yarına bakıyordun ışıl ışıl
Ben direniyordum düsmeğe kirpiğimden
Ağla agla öldüm bi yandan utandım
Sen hem çal hem oyna
Ben gitgide bulutlandım
Bundan böyle kolay üzülmem artık
Kimseyede düşman yazılmam artık
Zaten yarı yolda kaç hayat bıraktım
Batık şehirler gibiyim gezilmem artık
Pek bi memnundun halinden pek edalıydın
Hani ya sen herkesten daha vefalıydın
Önce öfke boğdu sonra ağıdım seni
Sen ne dünya nimetlerine sevdalıydın
Sen yarına bakıyordun ışıl ışıl
Ben direniyordum düşmeğe kirpiğimden
Ağla agla öldüm bi yandan utandım
Sen hem çal hem oyna
Ben gitgide bulutlandım
Bundan böyle kolay üzülmem artık
Kimseyede düşman yazılmam artık
Zaten yarı yolda kaç hayat bıraktım
Batık şehirler gibiyim gezilmem artık

SEZEN AKSU

Başka kim olabilir ki zaten :)
Bu gadget'ta bir hata oluştu

İzleyicim olur musun ?

Bu Blogda Ara