6 Ocak 2011 Perşembe

Ayşegül Aldinç-Ağla

Dün sizin mahallenizden geçiyorken ben
Balkonda sabah keyfi yapıyordun sen
Bir kedi geçti önümden bir tren sesi
Her şey aynıydı şehirde ben değişirken
Sen yarına bakıyordun ışıl ışıl
Ben direniyordum düsmeğe kirpiğimden
Ağla agla öldüm bi yandan utandım
Sen hem çal hem oyna
Ben gitgide bulutlandım
Bundan böyle kolay üzülmem artık
Kimseyede düşman yazılmam artık
Zaten yarı yolda kaç hayat bıraktım
Batık şehirler gibiyim gezilmem artık
Pek bi memnundun halinden pek edalıydın
Hani ya sen herkesten daha vefalıydın
Önce öfke boğdu sonra ağıdım seni
Sen ne dünya nimetlerine sevdalıydın
Sen yarına bakıyordun ışıl ışıl
Ben direniyordum düşmeğe kirpiğimden
Ağla agla öldüm bi yandan utandım
Sen hem çal hem oyna
Ben gitgide bulutlandım
Bundan böyle kolay üzülmem artık
Kimseyede düşman yazılmam artık
Zaten yarı yolda kaç hayat bıraktım
Batık şehirler gibiyim gezilmem artık

SEZEN AKSU

Başka kim olabilir ki zaten :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Powered By Blogger

İzleyicim olur musun ?

Bu Blogda Ara