3 Ocak 2011 Pazartesi

Benim gündemimdekiler 3 Ocak 2011

*Televizyona hapsolmak berbat birşey ama bazen oluyor işte.Düşünmemek için,vakit geçirmek için,keyiflenmek için gidip o tuşa basıveriyorum.Yine öyle bir hapis akşamında
My One And Only-2009 yılı bir filme denk geldim.Bazen sıkıntıdan dur bakayım şimdi başlayacak filme takılırım belki diyorum.Film başladığında muhakkak bir şans veriyorum.Renée Zellweger'ın filmi.Bu kadın nedense bana güven veriyor.Muhteşem bir film değildi,ama keyifli vakit geçirdim diyebilirim.Film 50'li yıllarda kocasının kendisini aldatması sebebiyle iki yetişkin oğlunu yanına alıp seyahat etmeye başlayan bir kadını ve ilişkilerini anlatıyor.Saçlar,kıyafetler ve arabalar seyre değer bence.
Ondan önce de Fun with Dick and Jane-2005 vardı.Tabii ki de güldüm çünkü Jim Carrey başroldeydi.Ayrıca daha önce Spanglish filmindeki muhteşem performansıyla beni benden alan Téa Leoni de yine çok şekerdi.Kadının enerjisi bana geçiyor resmen.Birazda nevrotik tipleri oynuyor niyeyse :)
Maddi durumları gayet iyi olan bir karı-koca işlerinden oluyorlar ve herşey ters gitmeye başlıyor.Ve su tabancasıyla soygun yapmaya başlıyorlar.Ha ha çok eğlendim.
Bu filmlerin imdb puanları düşük ama puanı düşük diye izlememezlik yapmamalıyız değil mi?

*Aklıma gelen projeleri,fikirleri elbette ki en önemlilerini noterden onaylatmaya karar verdim.

*Çok kitap alıyorum ve birçoğu da yarım kalıyor.Başucumda Lüsyen,banyoda Uykusuz,salonda Türkan,Siyah Süt ve Çoluk Çocuk.Hepsini seviyorum beni saranı bir çırpıda yutuyorum.Lüsyen nedense ilerlemiyor,akmıyor ki Can Dündar'ın kalemini severim.Uykusuz zaten banyo,vapur,5 dk molalar için yaratılmış bir dergi her zaman akıyor.Türkan ölüm döşeğinde yazıldığı için biraz mola verdim.Siyah Süt doğum öncesi ve sonrasını anlatan bir kitap ama Elif Şafak artık tamamdır benim için.Süper anlatım.Çoluk Çocuk daha başlamadım.Ayrıca Osho'nun Korku adlı kitabını neredeyse yutuyordum meraktan :)

*Sıkıntıdan patladığımda neler yapabilirim ? Yaptığım şeyin sıkıntımı geçireceğinin garantisini veremiyorum ama denemeden de bilemem değil mi ? Hani nar reçeli ne zaman yapıcam ? Şimdi başlasam mı acaba ? Önce inip marketten nar alayım bari.Offf o narları nasıl sıkıcam şimdi.Ha cesaret kızım :)

*Sıkıntıdan patlayanlar,çatlayanlar diye bir kulüp açıcam yakın zamanda :)Çok üyem olur nasıl uğrasırım diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Powered By Blogger

İzleyicim olur musun ?

Bu Blogda Ara