9 Mart 2013 Cumartesi

Sevgiliye sorular...

Çok az kaldın hayatımda ve ben çok sıkı tutundum bu sürede sana. Seni sevebilir miydim ? Aşktan, tutkudan kalıcı bir sevgiye geçiş yapabilir miydik ? Sen beni nasıl sevecektin acaba ? Koruyarak, serbest bırakarak, kendine sıkıca sararak, üzerek... Bunlar hep soru olarak kalacak bizde. Biz ? Biz olduk değil mi ? Uyuduk, uyandık biz olduk değil mi ? Anlattığın birileri varsa, biz diye mi bahsettin acaba ? Biz yapamadık dedin mi ? Sigara içiyorum ama gelmeyeceksin diye. Aniden çıkıp gelsende öpmezsin beni. Ve böylece yeniden başlayamaz değil mi ? Görmezsem seni yeniden başlamaz değil mi ? Yeniden şarkı söylemeyiz nasılsa. Aramazsın, yazmazsın ve gelmezsin diye rahatım. Sigara içiyorum. Plan yapıyorum. Yapmayada devam edeceğim. Dualarımda sen olacaksın. Ve ben seni özleyeceğim. İyiyim. M.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Powered By Blogger

İzleyicim olur musun ?

Bu Blogda Ara