22 Ocak 2010 Cuma

MARKAFONİ-Bu bir eleştiridir.

Bugün müsait bir günümdeyim ve boş konularda yazmaya devam edeceğim.Ne zamandır birine söylemeyi planlıyordum kısmet sizeymiş.
Konu Markafoni ve Limango.Her ikisinin de hayranıyım.
İnsanın birşey alacağı yoksa bile indirimleri görünce içiniz bir hoş oluyor.Kredi kartını düşünüyorsunuz borçlarınızı düşünüyorsunuz.Sonra kafanızın sol tarafındaki kötü düşünce bulutu diyor ki 'Hey sen! Bu indirim ya bir daha gelmezse.'
Ok çok haklısın KDB(Kötü düşünce bulutum)
'Hemen almalıyım ya 5 dakika sonra kalmazsa bu ürün'deyip hooop karta davranmak...
Evet evet genelde ruh halimiz böyle.Benim sorunum bu değil.Ha ha ha çok param var gibi mi oldu ne ? Yok yok ben de bunları yaşıyorum tabi ki...
Benim sorunum günbegün çizgisi yükselen bir alışveriş sitesinin özellikle Markafoni'nin mankenleri ve duruşları.
Naçizane tavsiyem,acil olarak gözden geçirilmeleri hatta siteye doğal ortamda çekilmiş fotoğraflar koyulmasıdır.
Ne zaman 'Süper bir marka gelmiş.Yaşasın !' deyip sevinçten zıpladığımda hevesim kursağımda kalıyor.O yüzden giyilmeyen şeyler almaktan keyif alıyorum.Duyun beni lütfen.Sizleri ve yaptığınız işi seviyorum.İYB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Powered By Blogger

İzleyicim olur musun ?

Bu Blogda Ara