30 Ocak 2010 Cumartesi

Arşivcilik

Uzun zamandır reddediyordum ama arşivci olduğumu artık kabullenmek zorundayım.Çünkü ben her türlü belgeyi önce birkaç gün saklarım diye kaldırıyorum.Sonra anlıyorum ki o belgeleri atamayacağım.Sonra onları kategorilerine ayırıp dosyalayıp kaldırıyorum.Yani ben en basit anlatımıyla arşivcilik yapıyorum.
Şimdi size daha önce bahsettim mi bilmem ama benim bir kedim var.Veee en sevdiği yer kütüphane civarı.Ben bazen o sakladığım kağıtların dosyalarını çıkardığımda her yanı tüy kaplı oluyor.
O yüzden bugün scannerım sayesinde onlardan kurtulma girişiminde bulundum.
Bu bir tavsiyedir arkadaşlar.Evde bir bilgisayar varsa almanız gereken en önemli iki
şeyi açıklıyorum.
Birincisi çok fonksiyonlu yazıcı.
Ne işe yarar demeyin.Artık digital fotoğraf makinelerimiz var resimlerimizi kendimiz bastırabiliriz.Üstelik çok zevkli.Hoş ben eskiye dönmek istiyorum.Resimlerimizi verelim fotoğrafçılar tab etsin,albümlere yerleştirelim istiyorum ama teknolojiyi de reddetmemek lazım.Bir de scanner olayı var tabii.İşte benim arşivciliğimi bilgisayarıma taşıdığım durum.Fotokopi ve print olayının ne kadar gerekli olduğundan hiç bahsetmeyeceğim bile.
İkinci en önemli şey ise
Taşınabilir harddisk.Yeter bilgisayarınızı doldurduğunuz,boşaltın o da nefes alsın artık.
Bakın imkanınız olunca kıyafete çaputa para vereceğinize ,bunları alın.İlla ki bu markalar olması şart değil.Ben evdekiler neyse onların linkini verdim.Çok uygunları da var emin olun.
Hayatınızı kolaylaştırın.

http://www.hepsiburada.com/lacie-320gb-5400rpm-8mb-2.5-usb-2.0-2.5-tasinabilir-disk-lac-301831/productDetails.aspx?categoryid=100225&productid=bd850749

http://www.hepsiburada.com/canon-mp560-wi-fi-renkli-cok-fonksiyonlu-yazici/productDetails.aspx?categoryid=4&productid=bd1754

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Powered By Blogger

İzleyicim olur musun ?

Bu Blogda Ara